« Tilbage
Train – Core 25 min. og 50 min.

Styrk din corestabilitet og kropskontrol og skab et stærkt fundament. I Train – Core vil vi arbejde med øvelser, som styrker hele kroppen men med fokus på at styrke kropsstammen. Du vil opleve, at du bliver stærkere, får en bedre holdning og bliver mere smidig. Træningen vil være effektiv, inspirerende, motiverende og sjov.

Ønsker du en stærk krop til en aktiv hverdag, er dette hold perfekt til dig. Den personlige træner vil have fokus på teknikken, så øvelserne bliver udført korrekt, samt at træningen bliver sjov og motiverende i fællesskab med de andre deltagere.

Train – Power 25 min. og 50 min.

Styrk din krop og bliv stærk til en aktiv hverdag. I Train – Power arbejder vi med træningsøvelser, som vil udfordre din kropsstyrke og udholdenhed. Til træningen vil vi komme hele kroppen igennem, så du får størst udbytte.

Træningen vil desuden udfordre din balanceevne, koordination og vil samtidig ruste dig med ny inspiration og effektive træningsmetoder for at blive en stærkere udgave af dig selv. Den personlige træner vil sørge for, at øvelserne bliver udført korrekt, og at træningen bliver sjov og motiverende i fællesskab med de andre deltagere.

Train – Pulse 25 min. og 50 min

I Train – Pulse træner vi en kombination af puls-, styrke- og coretræning på en ny og funktionel måde, så træningen bliver sjov og varierende. Du vil helt sikkert stifte bekendtskab med øvelser, du ikke har prøvet før. Train – Pulse vil være et godt supplement til f.eks. løbetræning og traditionel styrketræning. Den personlige træner vil sørge for, at øvelserne bliver udført korrekt, og at træningen bliver sjov og motiverende i fællesskab med de andre deltagere.

Train – Elite 50 min

Holdet, hvor vi løfter tungere vægte, har højere puls, og træner teknisk sværere øvelser. Denne holdtype henvender sig til dig, som har trænet på vores hold i en længere periode, og har styrken og konditionen til at løfte din træning til et nyt niveau. Train – Elite kan foregå i vores 3 forskellige zoner, Power, Pulse og Core. For at deltage skal du derfor ikke have nogen skavanker, der gør, at der skal tages særlige hensyn i træningen. Den personlige træner vil forberede en træning, som stiller større krav til dig og vil presse dig endnu mere end du vil opleve på vores andre hold.

Train – Yoga

Yoga/flow i forskellige former med det primære mål at forene sindet med resten af kroppen og derved få en smidig krop i balance. Få et pusterum fra en travl hverdag og tank krop og sjæl op med ny energi.

Train – Run

Løbetræning på Sloth´et!

På Train – Run vil træningen være med fokus på at blive en bedre løber. Opbygning af træningen vil variere fra gang til gang, så vi eksempelvis veksler imellem løb/gang, intervalløb, bakketræning og øvelser med fokus på løb. Det vil altid være tænkt ind i opbygningen, at deltagerne har forskelligt løbetempo, så alle kan være med, uden at skulle frygte for ikke at kunne følge med.

Train – Run er for alle uanset niveau, og du kan være ganske sikker på at blive udfordret på et passende niveau, uanset om du er en erfaren og dygtig løber, eller om du er nybegynder. Mødested: I receptionen

Train – Bodyscan 25 min.

Få målt din fedtprocent og muskelmasse. Vi mødes ved vejningslokalet, hvor den personlige træner vil måle jer en ad gangen og gennemgå resultatskemaet med jer. Det er en god mulighed for følge med i sine resultater og få gode råd og vejledning med på vejen.

Train – Recovery 25 min. og 55 min.

En foam roller er et nyttigt redskab til at varme muskulatur op og komme dybere ind i vævet for at øge musklens elasticitet. Benyt dette hold før eller efter din træning for at give dig selv en dyb massage med forebyggende eller restituerende formål. I løbet af vores session vil vi guide dig gennem triggerpunkter og typisk udsatte områder i muskulaturen på hele kroppen. Denne session vil både gøre dig varm ved aktivering af coremuskulatur i de fleste positioner og også give dig følelsen af at være godt udstrakt efterfølgende.

Train – Energy 25 min.

Ved Train – Energy er du garanteret høj plus og en forbedring af din kondition på en effektiv og varieret cardiotræning. Træningen vil primært foregå på vores cardioudstyr, såsom romaskiner, skimaskiner, løbebånd og airbikes samt forskellige højintensitets kropsøvelser.

Træningen starter med en kort opvarmning, hvorefter den personlige træner vil motivere og presse dig igennem 25 min. træning med høj energi.

Train – Abs 25 min.

Der er ikke garanti for sixpack, men derimod er der garanti for 25 min. effektiv træning af din mavemuskulatur. På Train – Abs er der kun fokus på at træne mavemusklerne. Den personlige træner vil tage dig igennem 25 min. intens mavetræning, hvor du vil få ny inspiration og en varieret mavetræning.

Train – Glute 25 min.

På vores hold Train – Glute har vi primært fokus på at få en veltrænet bagdel. Dette har mange fordele, som i form af bedre balance bidrager til en stærkere ryg og et forbedret løb. Den personlige træner vil sørge for at komme hele vejen rundt i træningen, og denne tilpasses, så du får maksimalt udbytte.

Train – Upper body 25 min.

Holdet, hvor vi kun træner overkrop. Der vil være fokus på arme, bryst, øvre ryg og skuldre. Den personlige træner vil tage jer igennem 25 min. målrettet træning for overkroppen. Holdet henvender sig til dig, der ønsker ny inspiration til din træning eller en mere veltrænet overkrop.

Train – Mindfulness 25 min.

Holdet, hvor vi kommer på besøg i nuet og arbejder med vores sind og åndedræt. Vi vil med dette hold skabe et rum for mental udvikling og vigtigheden i at have oaser i livet, hvor vi slipper foden fra speederen og blot er med det der er, som det er. Dette hold er for alle, også selvom du ikke har erfaring med meditation.